مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 23:062018-07-18سياسي

ناامید کردن مردم، بزرگترین خیانت به خون شهدا است


مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: ناامید کردن مردم، بزرگترین خیانت به خون شهدا است؛ افرادی که بذر ناامیدی را در جامعه می کارند؛ خواهان کشوری هستند که در راس آن ولایت؛ - بسیج و دین نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ حجت الاسلام پرویز ولی زاده عصر امروز در جلسه شورای ایثارگران استان زنجان با اشاره به پیشینه تاریخی ایثار و انفاق اظهار کرد: مسئله ایثار و شهادت مربوط به انقلاب اسلامی نیست؛ بلکه از بدو خلقت حضرت آدم در همه ادیان ها این فرهنگ وجود داشته است.

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مسئله ایثار و شهادت باید به مرحله اعتقاد و باور برسد؛ بیان کرد: اگر باور و اعتقاد داشته باشیم خودمان خادم خانواده شهدا می شویم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را با همه اراده خود انجام می دهیم.

ابلاغ قانون خدمات جامع ایثارگران وی در ادامه به فعالیت های دولت در حوزه حمایت از خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت:  نخستین گام رییس جمهور پس از تنفیذ از سوی مقام معظم رهبری، ابلاغ قانون خدمات جامع ایثارگران و سپس ابلاغ سند راهبردی آن بود که در آینده نزدیک به تصویب هیأت وزیران می رسد.

ولی زاده همچنین به ابلاغ سیاست های کلی ایثارگران در 12 بند اشاره کرد و افزود: این سیاست ها نیز در هیأت وزیران در قالب آیین نامه اجرایی تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامید کردن مردم، بزرگترین خیانت به خون شهدا است

ناامید کردن مردم، بزرگترین خیانت به خون شهدا است