مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 21:562018-07-18بين الملل

پلیس نیجریه از بازداشت بیش از 20 نفر از عناصر «بوکو حرام» خبر داد


پلیس نیجریه اعلام کرد که شماری از عناصر گروه تروریستی بوکوحرام را که در ربودن دختران دانش آموز در سال 2014 دست داشتند، به دام انداخته است.

- پلیس نیجریه از بازداشت بیش از 20 نفر از عناصر بوکو حرام خبر داد " پلیس نیجریه اعلام کرد که شماری از عناصر گروه تروریستی بوکوحرام را که در ربودن دختران دانش آموز در سال 2014 دست داشتند، به دام انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، مقامی در پلیس نیجریه چهارشنبه گفت که نیروهای امنیت این کشور موفق شده اند شماری از عناصر گروه تروریستی بوکو حرام را که در ربودن دانش آموزان دختر در سال 2014 دست داشتند، بازداشت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه الدستور مصر، دمیان شوکوو ، کمیساریای پلیس استان بورنو گفت که 22 تن از عناصر و سرکرده های این گروه تروریستی در دام نیورهای پلیس این استان افتاده اند.

او افزود که در عملیات پلیس نیجریه، علاوه بر این تعداد، هماهنگ کننده های بیش از 50 عملیات انتحاری در استان بورنو نیز بازداشت شده اند که برخی از آن ها در عملیات ربودن دختران دانش آموز مدرسه شیبوک در سال 2014 دست داشته اند.

بوکوحرام در زبان محلی به معنای آموزش غربی، حرام است.

عناصر این گروه تروریستی- تکفیری در سال 2014 با حمله به مدرسه مذکور صدها دانش آموز دختر را ربودند که به رغم گذشت چهار سال از این حادثه، هنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس نیجریه از بازداشت بیش از 20 نفر از عناصر «بوکو حرام» خبر داد

پلیس نیجریه از بازداشت بیش از 20 نفر از عناصر «بوکو حرام» خبر داد