مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 20:362018-07-18ورزشي

تیم ملی بدمینتون ایران 26 مرداد به جاکارتا اعزام می شود


تیم ملی بدمینتون ایران بر اساس برنامه اعلامی، 26 مردادماه به جاکارتا اعزام می شود.

- علی مؤذن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به برنامه های فدراسیون بدمینتون، به تشریح مراحل آماده سازی تیم ملی بدمینتون کشورمان پرداخت و بیان کرد: مهران شهبازی و ثریا آقایی، تیم ملی بدمینتون ایران را در مسابقات بازی های آسیایی جاکارتا تشکیل می دهند.

وی از حضور سرزده وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم ملی بدمینتون خبر داد و اظهار کرد: مسؤولان در جریان مراحل آماده سازی تیم قرار گرفتند؛ تیم ملی بدمینتون 26 مردادماه به جاکارتا اعزام می شود.

دبیر فدراسیون بدمینتون همچنین درباره شرایط استان سمنان در ورزش بدمینتون اظهار کرد: تعامل قوی بین هیأت بدمینتون و هیأت پزشکی ورزشی استان سمنان وجود دارد و این تعامل را باید همه استان ها داشته باشند و همه دارای کارت پزشکی ورزشی باشند.

مؤذن با اشاره به اینکه جمعیت بدمینتون بازان بیمه شده استان سمنان در سال گذشته 600 نفر بوده است، تصریح کرد: انتظار داریم تا پایان امسال 20 درصد به این جمعیت اضافه شود.

وی با تأکید بر اینکه تیم خردسالان دختر استان سمنان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی خراسان جنوبی شرکت کرد، افزود: تیم سمنان متشکل از 6 بازیکن به مقام نایب قهرمانی این رقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی بدمینتون ایران 26 مرداد به جاکارتا اعزام می شود

تیم ملی بدمینتون ایران 26 مرداد به جاکارتا اعزام می شود