مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 16:502018-07-18پزشكي

پنج بحران خوزستان به ابربحران تبدیل شده اند


مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر در بیشتر شهرهای خوزستان از جمله هندیجان مشکل آب شرب وجود دارد، گفت: آثار خشکسالی در خوزستان بیش از آن چیزی که فکر می کردیم در حال نشان دادن علائم خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیامرث حاجی زاده در اولین سمینار ملی خشکسالی و تاثیر آن بر سلامت شهروندان که امروز (27 تیرماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، با اشاره به بحران های موجود در استان خوزستان اظهار کرد: باید بپذیریم که خوزستان فقط نام استان را یدک می کشد ولی فراتر از یک استان است.

خوزستان با مساحت 6.

4 میلیون کیلومتر مربع، 27 شهرستان، 88 شهر و بیش از 10 هزار روستا و دهستان و جمعیتی بالغ بر 4 میلیون و 800 هزار نفر شرایط متفاوتی نسبت به دیگر استان ها دارد.

وی با اشاره به آب و هوای مناطق مختلف و موقعیت مرزی خوزستان افزود: سال گذشته در یک ساعت پنج مدل آب و هوای مختلف در خوزستان داشتیم به طوری که در یک ساعت آب و هوا در مناطق مختلف استان آفتابی، بارانی، خاکی، برفی و با رطوبت 90 درصدی بوده است.

بنابراین شرایط خوزستان نسبت به استان های دیگر و استان های همجوار بسیار متفاوت است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: استانی که صنایع به این بزرگی دارد، بحران های آن نیز بزرگتر از استان های دیگر خواهد بود و باید استان "د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج بحران خوزستان به ابربحران تبدیل شده اند

پنج بحران خوزستان به ابربحران تبدیل شده اند