مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 16:462018-07-18سياسي

دادستان کاشمر مانع حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر شد


سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشمر پس از برگزاری 4 جلسه این شورا بدون حضور خبرنگاران، مدعی شد که ما مشکلی برای حضور خبرنگاران در جلسات شورا نداریم و ممنوعیت حضورشان در جلسات اخیر بر اساس نامه دادستانی بوده است.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، محمد خباززاده امروز در نخستین نشست خبری پس از برگزاری چهار جلسه غیرعلنی گفت: درب شورا باز است و این خود خبرنگاران هستند که نمی آیند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشمر بابیان اینکه دادستان کاشمر در نامه ای خطاب به خبرنگاران از آنان خواسته است که تا 2 ماه در جلسات این شورا شرکت نکنند؛ یادآور شد: جلساتی که در این مدت بدون حضور خبرنگاران برگزار شده، در فضایی آرام بوده است، به طوری که به هیچ عنوان قابل قیاس با جلسات گذشته نیست.

وی با تأکید بر اینکه زمانی که خبرنگاران در جلسه حضور ندارند، جلسات بدون حاشیه برگزار می شود؛ ادامه داد: اعضای شورای شهر کاشمر در این جلسات اخیر به این نتیجه رسیدند که باید با گفت وگو، مشورت و پرهیز از حاشیه سازی مسائل شهر را حل کنند و با خرد جمعی نسبت به توسعه و پیشرفت شهر گام بردارند.

خباززاده بابیان اینکه در جلسه اخیر شورا نامه تعدادی از شهروندان کاشمری مبنی بر ایجاد مزاحمت و سد معبر توسط برخی از کسبه، بر اجرای مصوبه قبلی شورا مبنی بر اخذ عوارض از کسبه ای که فضای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کاشمر مانع حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر شد

دادستان کاشمر مانع حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر شد