مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 15:552018-07-18سياسي

رشت تنها شهر خوراک شناسی حلال دنیا است


مدیر برنامه های یونسکو در شهر خلاق رشت گفت: شهر رشت در بین 180 شهر خلاق جهان و 26 شهر خلاق خوراک شناسی به عنوان تنها شهر ایران در حوزه خوراک شناسی و تنها شهر خوراک شناسی حلال دنیا معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه قدیمی گفت: در همایش توسعه اکو توریسم و رشد کار آفرینی که در تهران برگزار شد با بیان اینکه امروز در جهانی زندگی می کنیم که کارها به صورت شبکه ای در حال رخ دادن هستند اظهار کرد: باید از این فرصت دهکده جهانی به خوبی برای توسعه محلی و شهری بهره گرفت .

وی گفت: توسعه پایدار، کار آفرینی و مشارکت همه آحاد جامعه از جمله ماموریت های شهر خلاق رشت است.

مدیر برنامه های یونسکو در شهر خلاق رشت تاکید کرد: این افتخار را داریم که شهر رشت در بین 180 شهر خلاق جهان و 26 شهر خلاق خوراک شناسی تنها شهر ایران در حوزه خوراک شناسی و تنها شهر خوراک شناسی حلال دنیا باشیم .

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت به چرایی پیوستن شهرها به شبکه شهرهای خلاق و ارتباط آن با حوزه کار آفرینی و مزیت های قابل توجه آن در بخش اکو توریسم پرداخت و افزود: تبدیل شدن از مکان گردشگری به مقصد گردشگری از جمله مواردی است که برای شهرها در این شبکه رخ می دهد و در حوزه ثبت های جهانی برای استان گیلان این اتفاق صرفاً در حوزه ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک اتفاق افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت تنها شهر خوراک شناسی حلال دنیا است

رشت تنها شهر خوراک شناسی حلال دنیا است