مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 15:462018-07-18بين الملل

سیاستمداران آلمانی خواستار رویکرد متحد و قاطع در برابر ترامپ شدند


سیاستمداران آلمانی از اقدام قاطع در برابر رییس جمهور آمریکا حمایت کردند و تاکید کردند که در این صورت می توان منافع اروپا را تضمین کرد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شمار زیادی از روسای فراکسیون های پارلمان آلمان خواستار اقدام قاطع در برابر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا شدند.

فولکر کاودر رییس فراکسیون سوسیال مسیحی و دموکرات مسیحی در این مورد به فونکه مدین گروپه گفت: بخشی از امکان اعتماد کردن به آمریکا از بین رفته است.

وی همچنین گفت که برای ترامپ ارزش های ملی از مسایل فراآتلانتیک اهمیت بیشتری دارد و فقط وقتی که اروپا عملکرد متحدی داشته باشد در این صورت این قاره می تواند هم سطح آمریکا باقی بماند.

که این به مسایل امنیتی و بازرگانی مربوط می شود.

الکساندر دوبرینت از حزب سوسیال مسیحی هم در این مورد گفت: اگر ترامپ منافع آمریکا را در نظر می گیرد، در این صورت ما هم باید قوائدی برای حفظ منافع و حاکمیت خود داشته باشیم.

البته آلمان می تواند از این اقدام حمایت کند.

آنهم در صورتی که هزینه های دفاعی خود را افزایش دهد.

آنتون هوفرایتر رییس فراکسیون سبز دیگر مقام آلمانی است که در این مورد به فونکه مدین گروپه اظهارنظر کرده است با این مضمون که اروپا باید در زمینه انرژی از آمریکا مستقل شود و  گفت: اروپا باید در زمینه انرژی نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمداران آلمانی خواستار رویکرد متحد و قاطع در برابر ترامپ شدند

سیاستمداران آلمانی خواستار رویکرد متحد و قاطع در برابر ترامپ شدند