مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 15:162018-07-18حوادث

11 کشته و زخمی در تصادف 3 دستگاه خودرو


تصادف خونین 3 دستگاه خودرو ظهر امروز در یکی از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی 5 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بجنورد سه دستگاه خودرو پژو 405، تیبا و کامیون ظهر امروز در کیلومتر 33 محور آشخانه به جنگل در ورودی روستای جوزک مانه و سملقان با یکدیگر تصادف کردند.

روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی با اعلام جزییات این حادثه تعداد کشته شدگان را 5 نفر و مصدومان را 6 نفر از سرنشینان این خودروها اعلام کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی این حادثه 12 و 6 دقیقه به این مرکز اطلاع رسانی شده که 8 نیروی امدادی به همراه یک دستگاه ست نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و به امداد رسانی پرداختند.

اما سرهنگ علیرضا حسین زاده با اشاره به وقوع حادثه تصادف در محور مواصلاتی استان اظهار کرد: در این حادثه دلخراش دو نفر از سرنشینان پژو پارس و یک نفر از سرنشینان تیبا در آتش جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر مجروح شدند.

این مقام انتظامی درباره علت وقوع این حادثه بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان علت وقوع این حادثه انحراف به چپ غیرمجاز از سوی خودروی پژو پارس و برخورد با کامیون و خودروی تیبا بوده است حسین زاده افزود: متأسفانه در این حادثه خودروی پژو پارس بعد از برخورد با خودروی تیبا و کامیون آتش می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 کشته و زخمی در تصادف 3 دستگاه خودرو

11 کشته و زخمی در تصادف 3 دستگاه خودرو