مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 14:262018-07-18بين الملل

انتقاد محافل صهیونیستی از سیاست یک بام و دوهوای سعودی ها در قبال تل آویو


یک شرق شناس صهیونیست گفت، عربستان از یک سو با برقراری رابطه محکم با تل آویو آن را به مقابله با ایران و حزب الله تحریک می کند و از سوی دیگر با توییت های تحریک آمیز و ضد یهودی، - ضمن فریب افکار عمومی ملت های عرب، آنها را به مقابله با اسراییل تحریک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایدی کوهن ، شرق شناس صهیونیست و پژوهشگر مرکز مطالعات راهبردی بیگن سادات در تل آویو از افراد بسیار نزدیک به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی است.

او گهگاه از طریق شبکه های اجتماعی اخباری از روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس منتشر می کند که بعدا معلوم می شود منبع آن اخبار، محافل تصمیم ساز در اسراییل بوده است.

کوهن یادداشتی را روز سه شنبه در خصوص روابط بین رژیم صهیونیستی با عربستان در روزنامه اسراییل هیوم منتشر کرد، این روزنامه متعلق به شیلون ادیلسون ، یک ثروتمند یهودی-آمریکایی است که اصولا مخالف حضور ملت فلسطین در سرزمینشان است.

او در این یادداشت بشدت به ریاض حمله کرده و نوشته که عربستان در عین حال که با رژیم صهیونیستی ارتباط دارد، در روابط خود سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته است.

به گفته این روزنامه نگار صهیونیستی، عربستان و اسراییل روابط رسمی با یکدیگر ندارند، اما در سال 2002 و با ارائه طرح عربستان از سوی ملک عبدالل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد محافل صهیونیستی از سیاست یک بام و دوهوای سعودی ها در قبال تل آویو

انتقاد محافل صهیونیستی از سیاست یک بام و دوهوای سعودی ها در قبال تل آویو