مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 14:002018-07-18پزشكي

پروتز مفاصل افزایش قیمت نداشته اند/کمبود پروتز زانو نداریم


مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه پروتزهای زانو و لگن افزایش قیمت نداشته اند، گفت: مراکز درمانی مانند گذشته، - پروتزهای زانو را در اختیار داشته و بیماران از این لحاظ با مشکلی روبرو نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا مسائلی درخصوص پروتز مفصل اظهار داشت: درحال حاضر بهترین و با کیفیت ترین محصولات پروتز زانو در کشور به ثبت رسیده است و برای بیمارانی که به این پروتزها نیاز دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه پروتزهای زانویی که از لحاظ مشخصات فنی، کیفیت پایین تری دارند، اجازه ورود به کشور را ندارند، افزود: تجهیزات پروتز زانوی مصرفی در بیمارستان های کشور از با کیفیت ترین محصولات دنیا هستند.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه قیمت هر پروتز زانو 7.

5 میلیون تومان است، افزود: پروتزهای مصرفی در طرح تحو ل سلامت، تحت حمایت بیمه قرار گرفته و بیمه هزینه های مربوطه را پرداخت می کند.

نکته بعدی این است که پروتزهای مصرفی در قالب طرح تحول سلامت قیمت گذاری شده اند و تحت نظارت های قیمتی بوده و با نوسانات ارز، افزایشی قیمتی در این زمینه وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه در برخی اخبار شایع شده که بیمار به واسطه گرانی پروتز از مصرف آن بی بهره مانده و تنها متمولان می توانند آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتز مفاصل افزایش قیمت نداشته اند/کمبود پروتز زانو نداریم

پروتز مفاصل افزایش قیمت نداشته اند/کمبود پروتز زانو نداریم