مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 13:502018-07-18اقتصادي

ساخت و ساز غیراصولی عامل ریزش کوه در شیراز


ریزش کوه در بلوار جمهوری اسلامی شهر شیراز، حادثه ای بود که عصر سه شنبه 26 تیرماه حادث شد و خوشبختانه جز خسارات مالی جزیی، منجر به رخ داد ناگوار و غیرقابل جبرانی نشد، - اگرچه این خوش بختی همیشه همراهی نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر سه شنبه 26 تیرماه، در حادثه ای قابل پیش بینی، نقطه ای از کوه در محدوده ی بلوار جمهوری اسلامی شهر شیراز، که نقطه ای مسکونی و پر تردد محسوب می شود، ریزش کرد و باعث مسدود شدن مسیر و البته نگرانی شدید مردم ساکن این منطقه شد.

فرماندار شیراز چهارشنبه 27 تیر با اشاره به بازدید انجام شده از محل وقوع حادثه، گفت: شهر شیراز حدود 40 درصد کل جمعیت فارس را در خود جای داده و با توجه به جغرافیایی آن، مستعد رخ دادهای طبیعی نیز بوده است.

حیدر عالیشوندی با تصریح این که موضوع مدیریت بحران در شهر شیراز بسیار اهمیت دارد، گفت: مدیریت بحران در کلان شهری نظیر شیراز باید همیشه آماده باشد و در مواقع ضروری از همه امکانات و البته تفکرات مدیریتی بهره بگیرد.

او گفت: امسال شاهد تعداد زیادی آتش سوزی در کوهستان ها و مناطق حفاظت شده و دیگر رخ دادهای درون شهری بودیم که عمده علت آن رعایت نکردن اصول ایمنی از سوی افراد بوده است.

وی در خصوص موضوع ریزش کوه در بلوار جمهوری شیراز گفت: با توجه به بازدید میدانی انجام شده در ساعت اولیه وقوع، رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز غیراصولی عامل ریزش کوه در شیراز

ساخت و ساز غیراصولی عامل ریزش کوه در شیراز