مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 13:162018-07-18سياسي

مستندهای «گروه ابوذر»، «شهید همدانی» و «مرحوم دباغ» در همدان ساخته می شود


معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از ساخت مستندهای «گروه ابوذر»، «شهید همدانی» و «مرحوم دباغ» در همدان خبر داد.

- مستندهای گروه ابوذر ، شهید همدانی و مرحوم دباغ در همدان ساخته می شود معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از ساخت مستندهای گروه ابوذر ، شهید همدانی و مرحوم دباغ در همدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علی بقایی پیش از ظهر امروز در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه برنامه های مربوط به چهلمین سال پیروزی انقلاب از سال 96 آغاز شده است، اظهار کرد: از مسؤولان دستگاه ها درخواست شده به مناسبت هفته دولت نمایشگاهی از دستاوردهای دستگاه ها را به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در بخش فرهنگی انجام گرفت معرفی شهدای سال از بین شهدای انقلاب است، افزود: امسال گروه ابوذر به عنوان شهدای شاخص استان انتخاب شدند، در شهرستان همدان شهیدان دیباج و در سایر شهرستان ها نیز شهدای انقلاب به عنوان شهدای شاخص معرفی شدند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه یکی از چالش های ما چالش های هویتی است، عنوان کرد: 80 درصد جمعیت ما را متولدان بعد از انقلاب تشکیل می دهند که باید برای آنها تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندهای «گروه ابوذر»، «شهید همدانی» و «مرحوم دباغ» در همدان ساخته می شود

مستندهای «گروه ابوذر»، «شهید همدانی» و «مرحوم دباغ» در همدان ساخته می شود