مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 12:302018-07-18اقتصادي

کامیون ها حمل گندم کردستان کجا هستند؟


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کردستان گفت: در روند خرید گندم، کمبود کامیون همچنان مشکل اصلی است.

- جمال صالحی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، کمبود کامیون را مشکل عمده در روند خرید گندم اعلام کرد و یادآور شد: امیدواریم این مشکل هم با فراخوانی که سازمان پایانه ها داده، حل شود و بیش از این، روند را با مشکل مواجه نکند.

وی، علت کمبود کامیون را تمایل نداشتن رانندگان برای حمل کالا به خارج از استان و همچنین کمبود ظرفیت دفاتر حمل و نقل اعلام کرد و افزود: مشکلی در پرداخت حق رانندگان کامیون وجود ندارد و شرکت حمل و نقل آبادان مربوط به شستا همه بدهی های سال های گذشته را کاملا تسویه کرده و تاکید داشته به محض اینکه بار به مقصد برسد، هزینه آن به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به تاثیرات منفی قطعی برق در خرید گندم اظهار کرد: با توجه به نوسانات برق، امکان کار به صورت آفلاین فراهم شده و در برخی مراکز نیز با استفاده از موتور برق تلاش شده تا از هر طریقی، گندم خریداری و مانع از متوقف شدن روند خرید گندم شوند.

در رابطه با روند خرید گندم در استان، اظهار کرد: تا روز گذشته 168 هزار و 213 تن گندم به ارزش 223 میلیارد و 257 میلیون تومان از کشاورزان کردستانی خریداری شده که تاکنون 47 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون ها حمل گندم کردستان کجا هستند؟

کامیون ها حمل گندم کردستان کجا هستند؟