مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 12:052018-07-18حوادث

هشدار نسبت به بروز مجدد آتش سوزی در جنگل های ارسباران


معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: از اطفاء حریق در بیش از 260 هکتار از جنگل های ارسباران در چهار حادثه مختلف طی هفته گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میر محسن حسینی قمی با بیان این که متأسفانه طی هفته گذشته 4 مورد آتش سوزی در جنگل های ارسباران گزارش شد، اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در سریع ترین زمان ممکن عملیات اطفای حریق را با همکاری جوامع محلی، منابع طبیعی، هلال احمر، هنگ مرزی و مدیریت بحران استان به انجام رساند.

وی افزود: در بزرگترین مورد آتش سوزی، 250 هکتار از منطقه حفاظت شده ارسباران در منطقه کلیبر که شامل 55 درصد مرتع، 40 درصد مرتع مشجر و 5 درصد منطقه جنگلی در آتش سوخت.

حسینی قمی ادامه داد: در سه مورد آتش سوزی دیگر در منطقه حفاظت شده دیزمار به وسعت 10 هکتار و منطقه حفاظت شده ارسباران، به وسعت یک هزار 600 متر مربع طعمه حریق شد.

وی از همکاری جوامع محلی و نیروهای امدادی و نظامی در مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده ارسباران تقدیر کرد و گفت: از همه توان برای مهار آتش سوزی در کمترین زمان استفاده شد، از همکاری همه دستگاه ها و مردم عزیز در این عملیات قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به گرمای هوا نسبت به بروز مجدد آتش سوزی در جنگل های ارسباران هشدار داد و گفت: به هیچ عنوان نباید در مراتع و مناطق جنگل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به بروز مجدد آتش سوزی در جنگل های ارسباران

هشدار نسبت به بروز مجدد آتش سوزی در جنگل های ارسباران