مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 11:062018-07-18اجتماعي

چمران: هیچ تغییری در افتتاح مجدد خط 7 صورت نگرفته است/ شهردار مسئول ایمنی مترو است


رییس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه خط با همان شکلی قبلی مورد استفاده مجدد قرار گرفته و آنچه به عنوان ایراد در آن مطرح بود برطرف نشده است، - گفت: نمی توان گفت: شهردار تهران مسئول عدم ایمنی مترو نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، مهدی چمران با اشاره به پیشینه بهره برداری از خط 7 متروی تهران، اظهار کرد : خط 7 متروی تهران در مدیریت شهری قالیباف با دو قطار در 22 کیلومتر راه اندازی شد به نحوی که در زمان افتتاح بدون کمترین مشکلی امکان خدمات رسانی به شهروندان را داشت.

بی تردید یکی از اصلی ترین شروط افتتاح این خط همانند سایر خطوطی که پیش از این راه اندازی شده بود افزایش تدریجی امکانات خط بود.

وی در این باره افزود: این موضوع مسبوق به سابقه است یعنی این شیوه در تمام خطوط اجرا شده و امکانات رفاهی وافزایش ایمنی مسافران به تدریج به خطوط افزوده می شود، بنابراین افتتاح خط 7 در دوران مدیریت قالیباف خالی از ایراد بوده است.

در سایر خطوط نیز امکاناتی، چون هواکش ها، دوربین ها و سایر موارد مورد نیاز به حد کافی برای خطوط در نظر گرفته می شد و با افزایش قطار ها و .

امکانات مورد نیاز نیز بدان افزوده می شد.

با توجه به اینکه دو قطار در خط 7 حرکت داشتند و زمان تردد قطار ها نزدیک به 30 دقیقه بود حرکت قطار ها با یک سیگنالینگ ساده هم امکانپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: هیچ تغییری در افتتاح مجدد خط 7 صورت نگرفته است/ شهردار مسئول ایمنی مترو است

چمران: هیچ تغییری در افتتاح مجدد خط 7 صورت نگرفته است/ شهردار مسئول ایمنی مترو است