مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 11:062018-07-18اجتماعي

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست: 120 محیط بان شهید مشمول خدمات بنیاد شهید شدند


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اعلام ابلاغ یک دستورالعمل جدید از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به این یگان، گفت: بر اساس این دستورالعمل 120 نفر شهید محیط بان که در بنیاد شهید تا به امروز پرونده نداشتند همانند دیگر نیروهای مسلح شامل دریافت تسهیلات و امتیازاتی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، نشست خبری سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در آستانه روز محیط بان در محل این سازمان برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه در روز میلاد امام رضا (ع) طبق روال هر سال روز محیط بان در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه امام رضا (ع) با حضور محیط بانان کشور برگزار می شود، گفت: از 66 محیط بانان در این روز با حضور مقامات لشکری و کشوری تقدیر می شود و به سه محیط بان نمونه برگزیده نشان خدمت اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: یک خانواده شهید به نمایندگی از 120 خانواده شهید محیط بان و یک خانواده جانباز مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

محبت خانی با اشاره به صدور بخشنامه ای از سوی ریاست سازمان محیط زیست در جهت حفظ کرامت محیط بانان، اظهار داشت: پیش از این محیط بانان در سراسر کشور برای حضور در مراسم تشریفات مقامات لشکری و کشوری باید چندین کیلومتر از محل خدمت خود دور شده و برای استقبال و تشریفات در مقابل مقاما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست: 120 محیط بان شهید مشمول خدمات بنیاد شهید شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست: 120 محیط بان شهید مشمول خدمات بنیاد شهید شدند