مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:212018-07-18فرهنگي

شمارش معکوس برای تکمیل بازسازی تئاترشهر


تسریع در حوزه بهسازی و تکمیل موارد مرتبط با تجهیزات فنی، خدمات ایمنی و سرویس های خدماتی، تکمیل سیستم اطفاء حریق، - اصلاح معماری سازه تئاتر شهر و .

از مهمترین اولویت ها در تئاتر شهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، سعید اسدی مدیر مجموعه تئاتر شهر روز سه شنبه 26 تیر ماه در دیدار با مسعود معمار، سرپرست  دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت تکمیل و آغاز دوباره عملیات بازسازی این مجموعه تاکید کرد.

مدیر مجموعه تئاتر شهر ضمن بر شمردن اولویت های ترمیم و بهسازی این مجموعه بر ضرورت و تسریع در آغاز دوباره عملیات بازسازی تاکید کرد.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته طی دوره های گذشته پیرامون بازسازی مجموعه تئاتر شهر توضیح داد: من مدت کوتاهی است که به عنوان مدیر در مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کردم، اما می دانم بازسازی یکی از مطالباتی است که طی سال های اخیر توسط مدیران این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است.

بنابراین ضرورت دارد تا هر چه زودتر نسبت به آغاز دوباره عملیات بازسازی و تکمیل مواردی که از قبل توسط پیمانکار و مجریان بازسازی تعهد داده شده ، اقدامات لازم صورت گیرد.

اسدی ادامه داد: مجموعه تئاتر شهر در ماه های آینده علاوه بر میزبانی گروه های نمایشی مختلف در قالب اجرای عمومی، میزبان اصلی رویداد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای تکمیل بازسازی تئاترشهر

شمارش معکوس برای تکمیل بازسازی تئاترشهر