مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:052018-07-18سياسي

پیدا کردن مسیر سعادت انسان با نهج البلاغه


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: افراد می توانند راه و مسیر سعادت خود را با نهج البلاغه پیدا کنند، بنابراین نباید نهج البلاغه را دست کم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در چهارمین شب از طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی اظهار کرد: نقشه راه به طور کامل، جامع و واضح در کتاب نهج البلاغه مطرح شده است، به گونه ای که دستورالعمل جامع و خوشبختی انسان ها این کتاب ارزشمند است.

وی افزود: بسیار مانده تا انسان قدردان نهج البلاغه، نهج الحکمه نهج العشق، نهجالقیام و نهج العرفان باشد، متاسفانه امروزه این کتاب در میان انسان ها مهجور مانده است.

وی بیان کرد: حقیقتا برای دستگاه تعلیم و تربیت ما بهره مندی از این نقشه راه برای مربیان و روحانیون یک فرصت استثنایی و امکان بی نظیری برای جوانان مومن، رشید و انقلابی یک عطیه و هدیه الهی بی نظیری است.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه راه را این حضرت برای افراد فراهم کرده است، تصریح کرد: افراد می توانند راه سعادت خود را با نهج البلاغه پیدا کنند، بنابراین نباید نهج البلاغه را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: مطالب این کتاب دسته بندی و پردازش شده است و هر بخش جمع بندی های خاص خود را دارد گنج بسیار عظیم و استحصال نشده، کمتر شناخته شده و در بسیاری از موارد ناشناخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا کردن مسیر سعادت انسان با نهج البلاغه

پیدا کردن مسیر سعادت انسان با نهج البلاغه