مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 09:112018-07-18سياسي

پنجمین فستیوال موسیقی نوای شهر آشوب برگزار می شود


پنجمین فستیوال نوای شهر آشوب و دوازدهمین سال تأسیس مرکز موسیقی نوای شهر آشوب، طی دو روز از مرداد ماه 1397 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز موسیقی نوای شهر آشوب، همزمان با دوازدهمین سال تأسیسش، پنجمین فستیوال خود را برگزار خواهد کرد.

علی قزانی مدیریت این مرکز در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: این فستیوال در دو تاریخ پنج شنبه و جمعه، 18 و 19 مرداد ماه و طی 3 سئانس در فرهنگسرای نیاوران شهر تهران جریان خواهد داشت.

قزانی افزود: روند اجراهای فستیوال پیش رو به این شکل خواهد بود که گروه های موسیقی آنسامبل زهی به سرپرستی بابک کوهستانی، کر کودک و نوجوان به سرپرستی سعید محمدعلی و مهگل صفدری، کُر بزرگسالان به سرپرستی محمدرضا پور مقدم، گروه موسیقی درخت (مهمان)، همنوازان شهرآشوب به سرپرستی محمد امین اکبرپور و گیتار کلاسیک الکایی به سرپرستی مجید الکایی از صبح روز پنجشنبه 18 مرداد ماه، به روی صحنه می روند و صبح روز جمعه 19 مرداد ماه، اجرای ساز دهنی به سرپرستی شهرام شادانفر و گیتار کلاسیک به سرپرستی مجید الکایی را خواهیم داشت.

سئانس سوم این فستیوال هم تحت عنوان شب سایه ها با اجرایی ویژه از گروه های موسیقی همنوازان سایه-یادواره دوامی ، سایه بازسازی- یادواره ظلی و سایه شهر آشوب- گلفرش ، جمعه شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین فستیوال موسیقی نوای شهر آشوب برگزار می شود

پنجمین فستیوال موسیقی نوای شهر آشوب برگزار می شود