مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 08:562018-07-18دانش

رییس پژوشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی انتخاب شد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:دستور اول جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی، انتخاب رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بود که با رای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی آیت الله رشاد مجددا به عنوان رییس این پژوهشگاه انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه 810 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد.

محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در انتهای جلسه گفت: دستور اول این جلسه انتخاب رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بود که با رای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی آیت الله رشاد مجددا به عنوان رییس این پژوهشگاه انتخاب شد.

محمدرضا مخبر دزفولی همچنین با اشاره به ادامه بررسی گزارش چالش های حوزه صنعت چاپ و نشر و موضوع کتابخوانی توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: میزان چاپ کتاب و آثار مکتوب پس از پیروزی انقلاب رشد قابل توجهی داشته است و در سال گذشته 99 هزار عنوان کتاب چاپ و تجدید چاپ شدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه بر اساس گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع نرخ مطالعه در ایران غیرقابل قبول است، گفت: بر اساس این گزارش میزان مطالعه در هفته 1 ساعت و 20 دقیقه اعلام شد که در تعداد قابل توجهی از کشور ها این نرخ بین 3 تا 6 ساعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پژوشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی انتخاب شد

رییس پژوشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی انتخاب شد