مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 03:212018-07-17سياسي

ادامه حواشی نشست هلسینکی؛ این بار دستکاری ترامپ در متن صحبت هایش


رییس جمهور آمریکا با تغییر متن توضیحاتش درباره نشست هلسینکی، عبارتی را که بر محاکمه افراد مرتبط با مداخله احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا تأکید داشت، - ادامه حواشی نشست هلسینکی؛ این بار دستکاری ترامپ در متن صحبت هایش رییس جمهور آمریکا با تغییر متن توضیحاتش درباره نشست هلسینکی، عبارتی را که بر محاکمه افراد مرتبط با مداخله احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا تأکید داشت، حذف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با توجه به پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حتی پیش از آنکه دیدار روسای جمهور دو کشور در هلسینکی فنلاند آغاز شود هم می شد حدس زد که این نشست با حاشیه های زیادی همراه شود.

با این حال، اظهارات بی سابقه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در نشست خبری با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و جانبداری او از مسکو در برابر جامعه اطلاعاتی ایالات متحده چنان موجی در رسانه های آمریکایی ایجاد کرد که ترامپ را مجبور کرد تنها یک روز بعد، از اظهاراتش عقب نشینی کند.

اما انتشار عکسی از متن از پیش آماده شده توضیحات ترامپ، موجب شد تا حتی تلاش ترامپ برای کاستن از جنجال های نشست هلسینکی، خود به بهانه ای تازه برای انتقاد از او بدل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حواشی نشست هلسینکی؛ این بار دستکاری ترامپ در متن صحبت هایش

ادامه حواشی نشست هلسینکی؛ این بار دستکاری ترامپ در متن صحبت هایش