مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 01:412018-07-17بين الملل

«العبادی» از معترضان عراقی خواست برای شناسایی تخریب گران همکاری کنند


نخست وزیر عراق با بیان اینکه امنیت در این کشور حاصل دست رنج و فداکاری ها مردم این کشور است، از افراد معترض خواست برای شناسایی افراد اخلالگر در امنیت عمومی همکاری کنند.

- العبادی از معترضان عراقی خواست برای شناسایی تخریب گران همکاری کنند " نخست وزیر عراق با بیان اینکه امنیت در این کشور حاصل دست رنج و فداکاری ها مردم این کشور است، از افراد معترض خواست برای شناسایی افراد اخلالگر در امنیت عمومی همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، حیدرالعبادی ، نخست وزیر عراق از معترضان و افراد شرکت کننده در تظاهرات اخیر این کشور خواست اجازه ندهند امنیت این کشور که بعد از فداکاری های بزرگ محقق شده، از بین برود.

او شامگاه سه شنبه در نشست خبری هفتگی خود به تظاهرات اخیر در برخی شهرهای عراقی اشاره کرد و گفت که دولت عراق در کنار معترضان برای تحقق حقوق قانونی و مشروعشان ایستاده، ولی به شرط اینکه این تظاهرات به خشونت کشیده نشود.

نخست وزیر عراق با تأکید بر اهمیت حمایت از افراد شرکت کننده در تظاهرات و امنیت کشور، از آن ها خواست برای شناسایی اخلال گران و کسانی که به دنبال ضربه زدن به امنیت عمومی کشور هستند با دولت عراق همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«العبادی» از معترضان عراقی خواست برای شناسایی تخریب گران همکاری کنند

«العبادی» از معترضان عراقی خواست برای شناسایی تخریب گران همکاری کنند