مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 22:202018-07-17سياسي

روحیه بالای خانواده شهداء و جانبازان برای همه ما درس و نشان دهنده مسیر مستقیم است


رییس جمهور با حضور سرزده در منزل «جواد جعفری قدوسی»، جانباز 70 درصد دفاع مقدس، در فضایی گرم و صمیمی با این جانباز سرافراز و خانواده شان دیدار و گفت وگو کرد.

- روحانی در دیدار جواد جعفری قدوسی جانباز 70 درصد دفاع مقدس: روحیه بالای خانواده شهداء و جانبازان برای همه ما درس و نشان دهنده مسیر مستقیم است رییس جمهور با حضور سرزده در منزل جواد جعفری قدوسی ، جانباز 70 درصد دفاع مقدس، در فضایی گرم و صمیمی با این جانباز سرافراز و خانواده شان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه(26 تیر) در این دیدار با تجلیل از ایثار و جانفشانی این جانباز گرانقدر و صبر و فداکاری همسر و والدین ایشان، اظهار داشت: همه این ایثارگری و فداکاری ها در راه پیروی از راه امام حسین(ع) و خالصانه بوده است و خداوند اجر و پاداش بی شماری برای آن وعده داده است.

رییس جمهور همچنین روحیه بالای خانواده شهداء و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این روحیه برای همه ما درس و نشان دهنده مسیر مستقیم است و همواره خود را نیازمند دعای خیر شما عزیزان می دانیم.

دکتر روحانی برای ملت ایران و رهبری عزیز سلامتی و سرافرازی مسألت و تاکید کرد که عشق و علاقه ی ملت ایران به خاندان رسالت پایدار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه بالای خانواده شهداء و جانبازان برای همه ما درس و نشان دهنده مسیر مستقیم است

روحیه بالای خانواده شهداء و جانبازان برای همه ما درس و نشان دهنده مسیر مستقیم است