مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 22:152018-07-17سياسي

روحانی: در راه استقلال و آبادانی به دعای خیر خانواده شهداء نیازمندیم


رییس جمهور با حضور در منزل شهیدان غلامرضا و محمد یاسری، ضمن دیدار با مادر این شهیدان والامقام، از ایثار فرزندان و صبر اعضای خانواده یاسری تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه سه شنبه(26 تیر) در دیدار مادر و خواهران شهیدان یاسری با بیان این که تربیت چنین فرزندانی برای هر خانواده ای سعادت دنیوی و اخروی است، گفت: وجود جوانانی که اشتیاق دارند در راه دین و کشور جان خود را فداء کنند و خانواده هایی که با نهایت رغبت حاضرند فرزندان خود را به عنوان گرانبهاترین دارایی شان در این راه تقدیم کنند، مایه فخر ملت و عزت کشور است.

رییس جمهور افزود: شما خانواده معظم شهداء کار بزرگی انجام دادید و به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کردید، حالا نوبت ماست که تلاش کنیم به وظیفه خود در راه استقلال و آبادانی کشور عمل کنیم و در این مسیر به دعای خیر شما خانواده شهداء نیازمندیم.

در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، رییس جمهور با تقدیم لوحی از مادر و خواهران شهیدان یاسری که هر دو فرزند پسر خود را تقدیم انقلاب نمودند، تقدیر کرد.

شهید غلامرضا یاسری در سن 24 سالگی، 13 آبان 1359 در اهواز و محمد یاسری در سن 17 سالگی، سوم خرداد سال 1361 در روز آزادسازی خرمشهر به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: در راه استقلال و آبادانی به دعای خیر خانواده شهداء نیازمندیم

روحانی: در راه استقلال و آبادانی به دعای خیر خانواده شهداء نیازمندیم