مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 21:362018-07-17سياسي

ضرورت اقدامات عملی اروپا در راستای اجرای تعهدات برجامی


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمانهای بین المللی در وین در دیدار با سفرای فرانسه، ایتالیا، چین، اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر ضرورت اقدامات عملی به ویژه از سوی اروپا در راستای اجرای تعهدات برجامی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، با سفرای فرانسه، ایتالیا، چین، اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی دیدار و درخصوص همکاری های مشترک در سازمان های بین المللی و همچنین برجام گفتگو کرد.

غریب آبادی در این ملاقات ها با اشاره به برگزاری نشست اخیر کمیسیون مشترک برجام در سطح وزرا و محکومیت خروج یکجانبه آمریکا از این توافق که در نقض قطعنامه های شورای امنیت و شورای حکام آژانس صورت گرفته، بیانیه مشترک وزرا در ضرورت تداوم برجام و بررسی راهکارهای تخصصی کم اثر کردن تحمیل مجدد تحریم های ثانویه از سوی آمریکا را مبین اراده تمامی طرف ها برای انجام اقدامات عملی خواند و بر ضرورت اتخاذ اقدامات عملی بویژه از سوی طرف های اروپایی در جهت اجرای تعهدات آنها تحت برجام تاکید کرد.

سفیر کشورمان منافع برجام را در سطح بین المللی دانست و خروج یکجانبه آمریکا از آن را نیز در صورتی که در مقابل آن ایستادگی نشود، ضربه بزرگی به چندجانبه گرایی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اقدامات عملی اروپا در راستای اجرای تعهدات برجامی

ضرورت اقدامات عملی اروپا در راستای اجرای تعهدات برجامی