مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 20:412018-07-17سياسي

روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان نشانگر مسیر مستقیم است


رییس جمهور روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این روحیه برای همه ما درس و نشان دهنده مسیر مستقیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، رییس جمهور با حضور سرزده در منزل جواد جعفری قدوسی جانباز 70 درصد دفاع مقدس، با این جانباز سرافراز و خانواده شان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی عصر سه شنبه در این دیدار با تجلیل از ایثار و جانفشانی این جانباز گرانقدر و صبر و فداکاری همسر و والدین ایشان اظهارداشت: همه این ایثارگری و فداکاری ها در راه پیروی از راه امام حسین (ع) و خالصانه بوده است و خداوند اجر و پاداش بی شماری برای آن وعده داده است.

رییس جمهور همچنین روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این روحیه برای همه ما درس و نشان دهنده مسیر مستقیم است و همواره خود را نیازمند دعای خیر شما عزیزان می دانیم.

روحانی برای ملت ایران و رهبری عزیز سلامتی و سرافرازی مسألت و تاکید کرد که عشق و علاقه ملت ایران به خاندان رسالت پایدار خواهد بود.

رییس جمهور همچنین با تجلیل از تلاش و فداکاری والدین جانبازان و ایثارگران، گفت: شما والدین گرانقدر با تربیت اسلامی و صحیح خود، از سهم و اجر زیادی در پیشگاه خداوند متعال برخودار هستید و برای همه شما سلامتی آرزو دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان نشانگر مسیر مستقیم است

روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان نشانگر مسیر مستقیم است