مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 20:412018-07-17بين الملل

المیادین: برای احیای روابط با سوریه، توپ در زمین اردن است


تحولات اخیر میدانی در پاکسازی جاده دمشق-امان و تسلط نیروهای ارتش سوریه بر گذرگاه مرزی «نصیب» و بیشتر پاسگاه های مرزی، باعث شده که توپ اکنون در زمین اردن باشد تا درباره احیای روابط بین دو کشور تصمیم گیری کند.

- المیادین نوشت: تحولات اخیر میدانی در پاکسازی جاده دمشق-امان و تسلط نیروهای ارتش سوریه بر گذرگاه مرزی نصیب و بیشتر پاسگاه های مرزی، باعث شده که توپ اکنون در زمین اردن باشد تا درباره احیای روابط بین دو کشور تصمیم گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست مکه که اخیرا برای حمایت مالی از اردن پس از بحران اقتصادی اخیر این کشور برگزار شده بود، تنها برای همسویی مواضع اردن با معامله قرن نبود، بلکه فراتر از آن به تحولات جنگ سوریه و ارتباط آن با اردن مربوط می شود.

به نوشته وبگاه شبکه خبری المیادین، با آغاز عملیات نظامی ارتش سوریه در جنوب این کشور و پیشروی آن به سمت مرزهای اردن، احیای روابط بین دمشق و امان با دو پرونده گذرگاه های مرزی و آوارگان سوری مستقر در اردن مجددا مطرح می شود.

اما در سایه تلاش های منطقه ای و بین المللی برای سکنی گزیدن و ادغام آوارگان سوری در کشورهایی که به سوی آن مهاجرت کردند، این فرصت برای ریاض فراهم شده تا از اردن در مقابل محدود کردن ارتباطش با دمشق در ازای کمک مالی به امان، همزمان با عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین: برای احیای روابط با سوریه، توپ در زمین اردن است

المیادین: برای احیای روابط با سوریه، توپ در زمین اردن است