مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 18:002018-07-17سياسي

تشریح 3 رویکرد اصلی شورا در مصوبه جدید برج باغ


رییس کمیته معماری شورای شهر تهران سه رویکرد اصلی در تدوین مصوبه جدید برج باغ را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا عصر امروز در همایش باغ های گمشده تهران و چالش ها و راهکارها با بیان اینکه جامعه مهندسان مشاور به دلیل نوع کارشان دیده اند که بر اساس قوانین مختلف چه اتفاقاتی برای باغ ها رخ داده است و بر همین اساس می توانند نظرات خوبی در مورد مصوبه جایگزین برج باغ ارائه دهند.

وی با بیان اینکه مصوبه برج باغ ملغی شده و حالا به دنبال آن هستیم که در پی ثبات مدیریتی که در شهرداری ایجاد شده مصوبه جایگزینی داشته باشیم، گفت: مدت ارائه پیشنهاد جایگزین مصوبه برج باغ توسط شهرداری به پایان رسیده است و از آنجایی که شاهد شرایط ناپایدار مدیریت شهری بوده ایم هنوز پیشنهاد جایگزین ارائه نشده است و امیدواریم هر چه زودتر پیشنهاد جایگزین از سوی شهرداری ارسال شود.

وی با بیان اینکه باید در ارائه مصوبه جایگزین برج باغ منافع خصوصی و عمومی همزمان دیده شود و تعادل ایجاد شود، گفت: در بحث صیانت از باغات بیشتر به موضوع حفظ منافع عمومی توجه می شود.

وی با بیان اینکه سه رویکرد اصلی در جایگزینی مصوبه برج باغ داریم، گفت: یا باید نگاهمان همان ساخت و ساز باشد اما تنها تراکم و طبقات را کاهش دهیم یا به قبل از سال 82 که همان ساخت و ساز کم در باغ بود اکتفا کنیم و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح 3 رویکرد اصلی شورا در مصوبه جدید برج باغ

تشریح 3 رویکرد اصلی شورا در مصوبه جدید برج باغ