مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 15:062018-07-17اقتصادي

ثروت آفرینی با لیسانس حسابداری/ از آرزوی پشت میزنشینی تا اشتغالزایی با دست بسته


خیلی راحت می توانیم حتی با سرمایه ای اندک نه تنها برای خود به کار ایجاد کنیم، بلکه دیگران و افراد جویای کار را شاغل کرده و در راستای تولید گام برداریم.

- ثروت آفرینی با لیسانس حسابداری/ از آرزوی پشت میزنشینی تا اشتغالزایی با دست بسته خیلی راحت می توانیم حتی با سرمایه ای اندک نه تنها برای خود به کار ایجاد کنیم، بلکه دیگران و افراد جویای کار را شاغل کرده و در راستای تولید گام برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کافی است با نگاهی دقیق به اطراف ظرفیت های کار و تولید و تلاش را شناسایی کرده و در این راه گام برداریم.

خیلی راحت می توان حتی با سرمایه ای اندک نه تنها برای خود به ایجاد کار بپردازیم، بلکه دیگران و افراد جویای کار را شاغل کرده و در راستای تولید گام برداریم.

جمعیت قابل توجه دامی و جای خالی لبنیات محلی در ویترین فروشگاه های استان ایلام جوان دهلرانی را بر آن داشت تا ایده اش را عملی کند.

این جوان کارآفرین در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص ایده اش برای ایجاد اشتغال و تولید گفت: برای نخستین بار در استان ایلام کارگاه ماست بندی را راه اندازی کردم و در این راه بالا رفتن از پله های ادارات استان را آغاز کردم.

چوبین اضافه کرد: در این راه با توکل بر خدا تلاش کردم که ابتدا خودم و دیگر جوانان جویای کار را شاغل کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثروت آفرینی با لیسانس حسابداری/ از آرزوی پشت میزنشینی تا اشتغالزایی با دست بسته

ثروت آفرینی با لیسانس حسابداری/ از آرزوی پشت میزنشینی تا اشتغالزایی با دست بسته