مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 15:002018-07-17اقتصادي

بیمه کوثر در مسیر رشد و بالندگی


بیمه کوثر با عملکرد موفق در سال96 پابه پای بزرگان صنعت در مسیر رشد و بالندگی گام برداشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، ابوالفضل آقادادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر" اعلام کرد: این شرکت در هشت سال سابقه فعالیت خود توانسته روند رو به رشدی را داشته و به عنوان جوان ترین شرکت بیمه در بین 10شرکت بیمه کشور از لحاظ سهم از بازار باشد.

آقادادی بیان کرد: طبق آمار اعلامی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال96، 9 شرکت بیمه ایران، آسیا، دانا، دی، البرز، پارسیان، پاسارگاد، معلم و کوثر هر یک دارای سهم بالاتر از سه درصد و با مجموع 81 درصد از حق بیمه تولیدی بازار را به خود اختصاص داده اند و 19 درصد باقی مانده بازار بین 20 شرکت دیگر توزیع شده است.

وی بیمه کوثر را شرکتی استراتژی محور دانست و تصریح کرد: با طرح ریزی راهبردی صورت گرفته، همه کارکنان مطابق با نقشه راهبرد شرکت، برای تحقق اهداف و برنامه ها تلاش می کنند و همچنین به صورت مستمر، عملکرد مدیریت های ستادی و استانی با شاخص های کلیدی عملکرد مورد ارزیابی قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر با اشاره به اینکه در سال1396 با همت و تلاش مدیریت های ستادی و استانی و با تغییر رویکرد و هدف اصلاح ترکیب پرتفوی، محدودیت هایی در فروش ثالث و سرنشین درنظرگرفته شد، افزود: ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه کوثر در مسیر رشد و بالندگی

بیمه کوثر در مسیر رشد و بالندگی