مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 14:552018-07-17سياسي

درآمد مناطق و سازمان ها باید به خزانه شهرداری واریز شود


کلیه درآمدهای حاصله در مناطق مختلف شهر باید به خزانه شهرداری تهران واریز شود تا امکان شفاف سازی درآمدها و هزینه ها و نیز توزیع عادلانه بودجه برای خدمت موثر به شهروندان تهرانی بهتر از گذشته فراهم شود.

- شهردار تهران اظهار کرد: کلیه درآمدهای حاصله در مناطق مختلف شهر باید به خزانه شهرداری تهران واریز شود تا امکان شفاف سازی درآمدها و هزینه ها و نیز توزیع عادلانه بودجه برای خدمت موثر به شهروندان تهرانی بهتر از گذشته فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سید محمدعلی افشانی که شب گذشته در جلسه شورای معاونان و شهرداران مناطق شهرداری تهران سخن می گفت، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع هیأت وزیران و موضع حمایتی ایشان از دولت و شخص رییس جمهور گفت: رهبر انقلاب تأکید داشتند که دولت باید نماد اقتدار و توانایی در ذهن مردم باشد و با برنامه ریزی، تدبیر، کار مجاهدانه و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات تلاش کند و همچنین ایشان بر حفظ اتحاد و همبستگی مسئولان و بحث امیدآفرینی در سطح جامعه تأکید فرمودند.

وی با اعلام اینکه ما نیز باید در شرایط حساس پیش رو، در هر لحظه بر اساس مبنای فکری و با برنامه و کار کارشناسی عمل کنیم، افزود: ما باید زمان را مدیریت کنیم تا بتوانیم به درستی و آنگونه که از ما انتظار می رود، به وظایف و مسئولیت هایمان عمل کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد مناطق و سازمان ها باید به خزانه شهرداری واریز شود

درآمد مناطق و سازمان ها باید به خزانه شهرداری واریز شود