مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 14:212018-07-17سياسي

امروز جای متهم، شاکی و مظلوم عوض شده است/ هزینه سازش خیلی بیشتر از ایستادگی است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: ایستادگی هم هزینه دارد، اما هزینه سازش فوق العاده بیشتر است و به خاطر آن ما باید غیرت خود را از دست بدهیم و نان و آب مردم را هم گدایی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها امروز در مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزشی تشکیلاتی بانوی مومن انقلابی که با حضور دانشجویان دختر تشکلی دانشگاه های آزاد کشور در واحد علوم تحقیقات برگزار شد، گفت: از وقتی تحولات جدید در دانشگاه آزاد شروع و امید به بازگشت این مجموعه بزرگ به ریل اصلی دانشگاهی خودش ایجاد شده فعالیت های سیاسی و فرهنگی خوبی انجام شده است.

در هر حال امیدواریم که با حضور شما دانشجویان این دانشگاه در بعد علمی، فرهنگی، سیاسی، تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی در زمره دانشگاه های برتر قرار بگیرد و در فراز آنچه شایسته ملت است حرکت کند.

وی با بیان اینکه کفر به طاغوت و ایمان به خدا موجب خوشبختی انسان می شود، تصریح کرد: پیش از ایمان به خدا باید کفر به طاغوت داشت با این وجود اگر می خواهیم به نتیجه برسیم باید کفر به طاغوت را در خود اصلاح کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خدا و کدخدا با هم قابل جمع نیستند البته برخی ها این دو را با هم جمع می کنند، تصریح کرد: انقلابی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جای متهم، شاکی و مظلوم عوض شده است/ هزینه سازش خیلی بیشتر از ایستادگی است

امروز جای متهم، شاکی و مظلوم عوض شده است/ هزینه سازش خیلی بیشتر از ایستادگی است