مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 14:062018-07-17سياسي

امام جمعه اصفهان: حکومت آل سعود عقل و دین ندارد


حکومت آل سعود عقل و دین ندارد و ممکن است حج ما را بهم بزند چراکه از خدا نمی ترسد و تا زمانی که خانه خدا به دست انسان های پلید است، - و ممکن است حج ما را بهم بزند چراکه از خدا نمی ترسد و تا زمانی که خانه خدا به دست انسان های پلید است، انسان باید کمی کوتاه بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان"، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با کارگزاران اجرایی حج و اعضای دفتر بعثه مقام معظم رهبری در اصفهان با بیان این که حرمین شریفین در دست کسانی قرار گرفته است که دست بنی عباس و بنی امیه را از پشت بسته اند، اظهار کرد: قطعاً پست تر از آل سعود در تاریخ اسلام نداشته ایم؛ آل سعود کاملاً در اختیار آمریکاست و به تعبیر ترامپ مثل گاو آنان را می دوشند.

وی افزود: حکومت آل سعود عقل و دین ندارد و ممکن است حج ما را بر بهم بزند چراکه از خدا نمی ترسد و تا زمانی که خانه خدا به دست انسان های پلید است، انسان باید کمی کوتاه بیاید.

امام جمعه اصفهان با بیان این که مسأله حج یکی از مسائل اساسی اسلام است، گفت: اسلام بر 5 پایه بنا شده است که در کنار نماز، زکات، روزه و ولایت، حج قرار دارد، حج یک سفر معنوی بزرگ و مهم است که انسان بدان نیاز دارد و در دعاهای ماه رمضان از خداوند می خواهیم که هر سال حج را نصیب ما کند چراکه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: حکومت آل سعود عقل و دین ندارد

امام جمعه اصفهان: حکومت آل سعود عقل و دین ندارد