مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 13:462018-07-17دانش

غفاری تاکید کرد لزوم استفاده از همفکری دانشجویان در ایجاد نشاط در دانشگاه ها


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: دانشگاه های منطقه یک به دلیل نفوذ و تاثیرگذاری در سطح دانشگاه های کشور نقش الگوسازی و پیام فرستی به سایر دانشگا ها را داشته و از این حیث پر اهمیت هستند.

- لزوم استفاده از همفکری دانشجویان در ایجاد نشاط در دانشگاه ها معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: دانشگاه های منطقه یک به دلیل نفوذ و تاثیرگذاری در سطح دانشگاه های کشور نقش الگوسازی و پیام فرستی به سایر دانشگا ها را داشته و از این حیث پر اهمیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس" به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم هدف اصلی این نشست ها را هم افزایی، همفکری و انتقال تجارب به منظور دستیابی به خط مشی و اقدام مناسب برای حل مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه ها دانست و اظهار داشت: پیمایش و تحلیل مسائل در دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و این امر در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی بیشتر و ضروری تر است.

غفاری به لزوم رصد و پیمایش اطلاعات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد و افزود:: این امر موجب کسب اطلاعات و درک بیشتر شرایط موجود شده و منجر به حرکت و اقدام صحیح در این زمینه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفاری تاکید کرد لزوم استفاده از همفکری دانشجویان در ایجاد نشاط در دانشگاه ها

غفاری تاکید کرد لزوم استفاده از همفکری دانشجویان در ایجاد نشاط در دانشگاه ها