مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 13:312018-07-17فرهنگي

در نشست خبری مطرح شد برپایی جشنواره تئاتر اهواز در مرداد/23 اثر به صحنه می روند


دبیر اولین جشنواره سراسری تئاتر اهواز عنوان کرد: از 110 اثر رسیده به این جشنواره 23 اثر انتخاب و به مرحله نهایی رسیدند که از یکم مرداد ماه در چهار مرکز در اهواز به صحنه می روند.

- برپایی جشنواره تئاتر اهواز در مرداد/23 اثر به صحنه می روند دبیر اولین جشنواره سراسری تئاتر اهواز عنوان کرد: از 110 اثر رسیده به این جشنواره 23 اثر انتخاب و به مرحله نهایی رسیدند که از یکم مرداد ماه در چهار مرکز در اهواز به صحنه می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نشست خبری نخستین جشنواره تئاتر ملی اهواز صبح امروز (سه شنبه 26 تیرماه) با حضور محمد جوروند مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و ناصر چنانی دبیر این جشنواره در تئاتر شهر برگزار شد.

جوروند در این نشست با گلایه هایی از اعتبار این جشنواره در استان خوزستان گفت: بهرحال در استان خوزستان جشنواره های زیادی برگزار می شود، از جمله جشنواره مقاومت فتح در خرمشهر براساس تفکیک منطقه آزاد اروند از کنترل اداره کل خوزستان خارج شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر اهواز قرار است بر اساس معیارهای بومی خوزستان برگزار شود، گفت: نخستین دوره این جشنواره مرتبط با نفت است که به صورت ملی برگزار خواهدشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست خبری مطرح شد برپایی جشنواره تئاتر اهواز در مرداد/23 اثر به صحنه می روند

در نشست خبری مطرح شد برپایی جشنواره تئاتر اهواز در مرداد/23 اثر به صحنه می روند