مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 13:302018-07-17حوادث

حسادت، انگیزه انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و انتشار عکس های خانوادگی یکی از شهروندان در اینستاگرام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی جمالی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان خانم مبنی بر این که فردی تصاویر شخصی و خصوصی و خانوادگی وی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده و باعث هتک حیثیت و مزاحمت برای وی شده است، بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدام های فنی و تخصصی متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد و در بازجویی های اولیه ،متهم با مشاهده مستندات، به بزه انتسابی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: متهم در ادامه تحقیقات خاطرنشان کرد: همسرم پیش از این خواستگار شاکی بوده و از همین رو به وی حسادت کردم، لذا با استفاده از روابط خانوادگی و فامیلی به تصاویر خصوصی وی دسترسی پیدا کرده و با ساخت صفحه ای در اینستاگرام، با انگیزه تسویه حساب شخصی و هتک حیثیت اقدام به انتقام جویی کردم.

رییس پلیس فتا ایلام خاطرنشان کرد: به همه کاربران توصیه می کنیم در نگهداری عکس ها و اطلاعات محرمانه خود جدیت داشته و از در اختیار قرار دادن آن ها به دیگران حتی نزدیکان خود خودداری کرده و آن ها را در شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسادت، انگیزه انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام

حسادت، انگیزه انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام