مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 13:262018-07-17فرهنگي

پخش «مهاجرین جنگ» هوشنگ آزادی ور از «گنجینه» شبکه مستند


مستند «مهاجرین جنگ» به کارگردانی هوشنگ آزادی ور سینماگر، مستندساز، مترجم سینما و تئاتر و شاعر چهارشنبه 27 تیر ساعت 21 از قاب «گنجینه» شبکه مستند روی آنتن می رود.

- مستند مهاجرین جنگ به کارگردانی هوشنگ آزادی ور سینماگر، مستندساز، مترجم سینما و تئاتر و شاعر چهارشنبه 27 تیر ساعت 21 از قاب گنجینه شبکه مستند روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حنیف شهپرراد تهیه کننده گنجینه درباره پخش این مستند گفت:  این فیلم که بی شک از بهترین مستندهایی است که در این فصل از مجموعه گنجینه پخش می شود، لحظه های آغازین جنگ ایران و عراق را به عریانی تمام به تصویر کشیده و از متفاوت ترین آثاری است که در اوج جنگ ساخته شده اند.

وی افزود: در مهاجرین جنگ تصاویر هنرمندانه و اثرگذاری از مردمان بی خانمانی وجود دارد که از جنگ می گریزند.

این تهیه کننده گفت: هوشنگ آزادی ور که اردیبهشت امسال در تهران درگذشت هنرمندی چندوجهی بود که درزمینهٔ شعر، پژوهش، ترجمه کتاب و فیلم سازی فعالیت داشت و اکثر آثار مستندهایش حال و هوای مردم نگاری دارند؛ این هنرمند به هنر تجربی گرایش داشت و شعرهایش غالباً فرمالیستی هستند.

   شهپرراد اضافه کرد:  آزادی ور که در دهه 50 به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و از دانشکده صداوسیما مدرک کارشناسی در رشته کارگردانی گرفت، در بیشتر جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «مهاجرین جنگ» هوشنگ آزادی ور از «گنجینه» شبکه مستند

پخش «مهاجرین جنگ» هوشنگ آزادی ور از «گنجینه» شبکه مستند