مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 12:362018-07-17سياسي

برنامه ریزی صداوسیما برای گرامیداشت ایام حج


همزمان با گرامیداشت هفته حج، حسن گروسی رییس ستاد حج و زیارت صدا و سیما از تولید و پخش برنامه هایی متناسب با این ایام در شبکه های تلویزیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس ستاد حج و زیارت صدا و سیما با اشاره به شعار حج امسال مبنی بر حج، تحول روحی و اخلاقی، سبک زندگی دینی، عزت و کرامت اسلامی اضافه کرد: به منظور تحقق این شعار، شورای طرح و برنامه حج و زیارت صداوسیما با حضور نمایندگان حوزه های مختلف سازمان تشکیل شده است و معاونت های مختلف اعم از سیما، صدا، خبر، برون مرزی و فنی، تولید و پخش برنامه هایی ویژه را در دستور کار قرار داده اند.

وی تأکید کرد: با آموزش تمامی جنبه های مرتبط با این سفر معنوی شامل موضوعات فرهنگی، مسائل سلامت و پزشکی، بحث های مرتبط با هواپیمایی، آشنایی با فرهنگ میزبان، آداب میهمانی، فرایض حج و دیگر موارد مورد نیاز زائران و خانواده های آنها در دستور کار برنامه سازان است.

وی از حضور حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در برنامه های گفتگوی ویژه خبری شبکه دو و گفتگوی قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما در ایام حج خبر داد و گفت: پخش دعای کمیل، ندبه، عرفه و دیگر برنامه های بعثه نیز همچون سال های پیش در دستور کار شبکه های سیما قرار گرفته است، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی صداوسیما برای گرامیداشت ایام حج

برنامه ریزی صداوسیما برای گرامیداشت ایام حج