مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 12:052018-07-17پزشكي

رادیولوژی و چشم پزشکی انتخاب برترین های آزمون دستیاری امسال


افراد رتبه های برتر آزمون دستیاری تخصصی امسال، رشته های رادیولوژی و چشم پزشکی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند و امیدواریم در آینده از حضور افراد برتر این آزمون را در رشته های علمی مختلف بهره مند شویم.

- معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: افراد رتبه های برتر آزمون دستیاری تخصصی امسال، رشته های رادیولوژی و چشم پزشکی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند و امیدواریم در آینده از حضور افراد برتر این آزمون را در رشته های علمی مختلف بهره مند شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر باقر لاریجانی درحاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان آزمون دستیاری ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از امتحانات مهم و تخصصی وزارت بهداشت این است که فارغ التحصیلان پزشکی برای اینکه به دوره دستیاری تخصصی ورود پیدا کنند، در یک امتحان ملی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: یکی از حوزه هایی که در کشور ما بعد از گذشت سه دهه از انقلاب، وسعت زیادی پیدا کرده، رشته های تخصصی و فوق تخصصی هستند و خوشبختانه در حال حاضر چیزی حدود 3000 نفر در کشور در رشته های مختلف تخصصی و فوق تخصصی تحصیل می کنند .

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در آزمون دستیاری برخی از شرکت کنندگان از فارغ التحصیلان همان سال برگزاری آزمون هستند که حدود 20 درصد از شرکت کنندگان را تشکیل می دهند و بقیه شرکت کنندگان که تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیولوژی و چشم پزشکی انتخاب برترین های آزمون دستیاری امسال

رادیولوژی و چشم پزشکی انتخاب برترین های آزمون دستیاری امسال