مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 12:012018-07-17سياسي

بررسی مشکلات ساختار نظام بانکی با حضور کمیسیون اقتصادی مجلس


نشست هم اندیشی مدیران عامل بانک های دولتی و بانک های مشمول اصل 44 قانون اساسی با حضور دکتر پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام حسین زاده بحرینی رییس کمیته پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی مجلس به میزبانی بانک تجارت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی مدیریان عامل بانک های دولتی و بانک های مشمول اصل 44 قانون اساسی، عصر دوشنبه بیست و پنجم تیر و با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای برون رفت بانک ها از شرایط موجود برگزار شد.

رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت ضمن عرض خیرمقدم، در سخنان خود عدم بررسی ریشه ای مشکلات نظام بانکی را عاملی مهم در افزایش چالش های موجود دانست و گفت: بانک تجارت از ابتدای سال جاری این مهم را در جلسات متعدد با وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مسئولان کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی جدی و کارشناسی قرار داده است.

دکتر پورابراهیمی در ادامه این نشست گفت: شرایط فعلی بانک های کشور از مطلوبیت لازم برخوردار نبوده و ادامه این روند فعالان اقتصادی، توده مردم و سیاستگذاران اجرایی کشور را با چالش های بیشتری روبرو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات ساختار نظام بانکی با حضور کمیسیون اقتصادی مجلس

بررسی مشکلات ساختار نظام بانکی با حضور کمیسیون اقتصادی مجلس