مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 11:262018-07-17ورزشي

سلطانی فر: نتایج فوتبال در جام جهانی موجب عزت ایرانیان شد


وزیر ورزش و جوانان با غرورانگیز خواندن نتایج تیم ملی فوتبال در جام جهانی، از افتتاح سالن دهکده المپیک زاهدان تا پایان سال جاری خبر داد و آن را یک پروژه ملی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که صبح امروز به منظور بازدید از طرح های عمرانی و ورزشی به سیستان و بلوچستان سفر کرده است در سفر به سیستان با حضور در گلزار شهدای زابل، با ذکر فاتحه و اهداء گل به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد.

مسعود سلطانی فر  سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: سالن ورزش 4500 نفری دهکده المپیک یک پروژه ملی است که در صورت تامین اعتبار ملی آن پایان سال 98 مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: استان های محروم و کم برخوردار ورزشی نظیر سیستان و بلوچستان در اولویت اتمام طرح های ورزشی نیمه تمام قرار دارند به طوری که تکمیل تمامی سالن های بزرگ استان های کشور بویژه مناطق محروم به عنوان یک اولویت در برنامه ریزی ها مورد توجه است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پیروزی ها و نتایج بسیار قابل توجه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی روسیه بیان کرد: این نتایج سبب عزت و افتخار برای ایرانیان شد زیرا فوتبالیست های کشور در یک گروه بسیار سخت که به گروه مرگ مشهور شده بود با عزت، اقتدار، توانمندی، عزم و اراده راسخ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: نتایج فوتبال در جام جهانی موجب عزت ایرانیان شد

سلطانی فر: نتایج فوتبال در جام جهانی موجب عزت ایرانیان شد