مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 11:202018-07-17اقتصادي

افزایش 7 درصدی حمل ریلی در هرمزگان


مدیرکل راه آهن هرمزگان از تخلیه و بارگیری بیش از 5 میلیون و 150 هزار تن کالا در راه آهن هرمزگان از ابتدای سال تاکنون و افزایش 7 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد پورفخری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 5 میلیون و 150 هزار تن کالا در راه آهن هرمزگان تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش دارد، اظهار کرد: از این شمار دو میلیون و 300 هزار تن در بندر شهید رجایی بندرعباس تخلیه و بارگیری شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از 84 هزار واگن، کالا حمل کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش دارد، افزود: این میزان کالا در پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان با بیان اینکه در این مدت همچنین 400 هزار تن کالا به کشور های آسیای میانه ترانزیت شد که 96 درصد افزایش دارد، تصریح کرد: در بخش کانتینری هم 28 هزار teu تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 16 درصد افزایش دارد.

پورفخری اضافه کرد: روغن های خوراکی، چای، صابون، و ماشین آلان صنعتی ازجمله کالا هایی هستند که به کشور های آسیای میانه ترانزیت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی حمل ریلی در هرمزگان

افزایش 7 درصدی حمل ریلی در هرمزگان