مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 11:062018-07-17بين الملل

موگرینی: وزن آمریکا در نظام مالی دنیا آشکارا تأثیرگذار است


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری بعد از نشست وزیران خارجه کشور های عضو اتحادیه اروپا گفت: نمی تواند بگوید اقدامات انجام شده برای حفظ تواقق هسته ای کافی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فدریکا موگرینی ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از نشست شورای وزیر خارجه این اتحادیه در بروکسل در یک کنفرانس خبری اظهاراتی را درباره توافق هسته ای برجام مطرح کرد که مشروح آن در زیر آمده است.

موگرینی درباره اقدام شورای امور خارجه اتحادیه اروپا برای به روز رسانی قوانین مقابله ای گفت: اجازه بدهید به اطلاع شما برسانم که شورای امور خارجی با به روز رسانی ضمیمه مقررات مقابله ای که شورای اروپایی آن را بعد از خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران پیشنهاد کرد، موافقت کرده است.

این گام بسیار خوشایندی از طرف شورای امور خارجی است و در زمینه اقداماتی که اتحادیه اروپا برای ضمانت مزایای اقتصادی ناشی از برجام انجام داده، گام مستحکمی در اختیار ما قرار می دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بخش دیگری از این کنفرانس خبری، در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص نامه مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا در مخالفت با درخواست کشور های اروپایی برای برخورداری از معافیت های تحریمی ایران گفت که این نامه حاوی هیچ نکته تازه ای نبوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موگرینی: وزن آمریکا در نظام مالی دنیا آشکارا تأثیرگذار است

موگرینی: وزن آمریکا در نظام مالی دنیا آشکارا تأثیرگذار است