مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 10:352018-07-17دانش

رؤسای دانشگاه های بزرگ «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان» شدند


دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در احکام جداگانه ای روسای دانشگاه های بزرگ کشور را به عنوان «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان» منصوب کرد.

- رؤسای دانشگاه های بزرگ مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان شدند دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در احکام جداگانه ای روسای دانشگاه های بزرگ کشور را به عنوان مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن حکم دکتر غلامی خطاب به رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور آمده است: با عنایت به مراتب دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی و استناد به بند 2-4 ماده 1 اساسنامه مصوب 23 خرداد 1397و نیز پیرو تفاهم نامه منعقد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت کشور، به موجب این حکم، به مدت دو سال به سمت مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان منصوب می شوید.

مأموریت های واحدهای استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه به شرح زیر است: تشکیل کارگروه های علمی بر اساس اولویت مسائل استانی تهیه گزارش های مسئله شناسانه و سیاست محور درباره مسائل توسعه پایدار در سطح استان (در موضوعات کارگروه ها) تهیه گزارش در موردمسائل مهم استانی شناسایی و شبکه سازی نخبگان و متخصصان استانی بر اساس کارگروه های علمی توصیه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤسای دانشگاه های بزرگ «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان» شدند

رؤسای دانشگاه های بزرگ «مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان» شدند