مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 09:252018-07-17ورزشي

رییس فدراسیون قایقرانی: حداقل دو طلا در بازی های آسیایی داریم


غلامرضا امینی با ابراز امیدواری از افزایش تعداد مدال های این رشته در بازی های آسیایی، گفت: پیش بینی ما حداقل دو مدال طلا در جاکارتا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری مسئولان فدراسیون قایقرانی پیش از بازی های آسیایی جاکارتا در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

غلامرضا امینی رییس فدراسیون قایقرانی در این نشست اظهار کرد: قایقرانی از رشته های پر مدال است و مسئولان قبلی در این رشته طوری کار کرده اند که هم من راحت هستم و هم توقعات به حقی از این رشته ایجاد شده است.

جا دارد از آقای قلم سیاه، آقای دنیا مالی و آقای ابراهیمی و دیگر عزیزان تشکر کنم که سال ها برای قایقرانی زحمت کشیده اند و این رشته را وارد رشته های مدال آور کشور در بازی های آسیایی کرده اند.

او ادامه داد: افتخار می کنم که بعد از بازی های آسیایی اینچئون مربیان ایرانی برای قایقرانی زحمت کشیدند و ما فقط در بخش رویینگ مردان مربی خارجی داریم و در دیگر تیم ها فقط مربیان ایرانی در کنار ورزشکاران هستند.

البته در رشته های مختلف مشاوره فنی خارجی داریم.

رییس فدراسیون قایقرانی در ادامه ، خاطر نشان کرد: ما در کانو، کایاک، اسلالوم ، کانوپولو و بادبانی ورزشکار اعزامی داریم و جز در بادبانی و اسلالوم در همه رشته ها توقع مدال داریم و امیدوارم هم دختران و هم پسران ما در این رشته ها بهترین مدال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون قایقرانی: حداقل دو طلا در بازی های آسیایی داریم

رییس فدراسیون قایقرانی: حداقل دو طلا در بازی های آسیایی داریم