موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 09:252018-07-17بين الملل

ترامپ: آمریکا و روسیه باید با هم کنار بیایند


دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پس از دیدار با همتای روسی اش در پیامی در توییتر نوشت که این دو ابرقدرت "باید با یکدیگر کنار بیایند و با هم همراه شوند".

- دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پس از دیدار با همتای روسی اش در پیامی در توییتر نوشت که این دو ابرقدرت "باید با یکدیگر کنار بیایند و با هم همراه شوند".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به هنگام بازگشت به آمریکا بعد از دیدار با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه اعلام کرد: برای ساختن آینده روشن تر، ما نمی توانیم منحصرا به گذشته توجه کنیم.

به عنوان دو قدرت بزرگ هسته ای ما باید با یکدیگر کنار بیاییم.

وی در پیامی دیگر نوشت: همانگونه که امروز می گویم و درگذشته بارها اعلام کردم من اعتماد بزرگی به ماموران اطلاعاتی کشورم دارم.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک خود با ولادیمیر پوتین، اظهارات رییس جمهوری روسیه را در این باره که مسکو در انتخابات ایالات متحده مداخله ای نداشته است، پذیرفت.

ترامپ در این کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به موضوع مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، گفت: رییس جمهوری روسیه می گوید کار این کشور نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: آمریکا و روسیه باید با هم کنار بیایند

ترامپ: آمریکا و روسیه باید با هم کنار بیایند