مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 09:212018-07-17دانش

90 دانشجوی شاهد و ایثارگر تجلیل شدند


دبیر اجرایی گردهمایی مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از تقدیر از 90 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر درنشست مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس" به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، فداحسین محمدی در گردهمایی مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور که امروز در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: اساسنامه حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر سال 65 به تایید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رسید و آخرین بار در سال 96 به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

وی افزود: در واقع هدف از این اساسنامه، تربیت، تهذیب، رشد و تعالی دانشجویان شاهد و ایثارگر و کمک عزت مندانه با حفظ کرامت انسانی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در نهایت حمایت از این دانشجویان و ارتقای وضعیت تحصیلی، علمی و فرهنگی آن ها بود تا زمینه سازی برای پرورش مدیران متعهد در آینده صورت گیرد.

مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از تحصیل 66 هزار و 772 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه های کشور خبر داد و گفت: 33 هزار و 744 نفر از این دانشجویان در دانشگاه های دولتی و مابقی در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 دانشجوی شاهد و ایثارگر تجلیل شدند

90 دانشجوی شاهد و ایثارگر تجلیل شدند