مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 08:562018-07-17اقتصادي

سیاست آمریکا در بازی با کارت سوخته گروهک منافقین شکست خورده است


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل در دیدار با سفیر هاند در تهران خواستار توقف فعالیت گروهک منافقین حاضر در این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل امروز (دوشنبه، 25 تیرماه) با سوزان ترستال سفیر فعلی هلند در ایران دیدار و گفت و گو کرد.

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از فعالیتهای مثبت سفیر هلند در دوران ماموریت در جمهوری اسلامی ایران گفت: توانایی دو کشور در حوزه های مختلف دارای ظرفیت بالایی است و اطمینان داریم با توجه به سابقه 400 ساله روابط، شاهد توسعه و تحکیم هر چه بیشتر تعاملات فی مابین باشیم.

مدیرکل امور بین الملل با توجه به سیاست شکست خورده آمریکا در بازی با کارت گروهک سوخته منافقین برای اعمال فشار به جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا خواستار توقف فعالیت های این گروهک در کشور هلند شد.

وی در پایان ضمن تشکر مجدد از اقدامات سفیر هلند در تهران برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سفیر هلند: دولت هلند تمام تلاش را خود برای باقی ماندن آمریکا در برجام کرد سوزان ترستال در پایان ماموریتش در ایران ضمن تشریح اقدامات انجام گرفته طی این مدت، گفت: در دوره حضور به عنوان سفیر هلند در تهران خاطرات به یاد ماندنی از مردم بافرهنگ ایران در ذهن دارم و امروز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست آمریکا در بازی با کارت سوخته گروهک منافقین شکست خورده است

سیاست آمریکا در بازی با کارت سوخته گروهک منافقین شکست خورده است