مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 08:202018-07-17پزشكي

ای کاش های 40 ساله ها


بر اساس نظریه های روانشناسی، برخی افراد بین سنین 35 تا 45 سالگی دچار بحران های روحی می شوند و نیاز دارند که این بحران را از سر بگذرانند.

- یک روانشناس گفت: بر اساس نظریه های روانشناسی، برخی افراد بین سنین 35 تا 45 سالگی دچار بحران های روحی می شوند و نیاز دارند که این بحران را از سر بگذرانند.

نسرین ریاحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی افراد، از جمله زن و مرد، بین 35 تا 45 سالگی دچار بحران روحی می شوند و متاسفانه این بحران ممکن است علایمی از افسردگی را به ارمغان بیاورد.

در این رنج سنی، هر فردی تا حد زیادی به شاخص های ثابتی از زندگی خود دست یافته است و همین مساله ممکن است باعث شود که فرد دائم به گذشته و دستاوردهای خود فکر کند.

این روانشناس ادامه داد: در بحران چهل سالگی، تکرر مستمر سوال هایی از قبیل تا به امروز در زندگی ام چه اقداماتی انجام داده ام ، آیا رشته تحصیلی و ازدواجم مناسب روحیات من بوده است؟ ، آیا واقعا شغلی که امروز دارم با خصوصیات اخلاقی و روحی من سازگاری دارد و همان چیزی است که می خواستم؟ ، آیا نمی توانستم تا به این سن مسیر بهتری را طی کرده باشم و مواردی از این دست باعث می شود که فرد به مرور در لاک خود فرو برود و علایمی از افسردگی را بروز دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ای کاش های 40 ساله ها

ای کاش های 40 ساله ها