مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 07:002018-07-17اقتصادي

توسعه مبادلات اقتصادی ایران و هند فرصت مناسبی برای برون رفت از مشکلات منطقه ای


استاندار سیستان و بلوچستان به منظور توسعه ارتباطات فرهنگی و اقتصادی سیستان و بلوچستان با کشورهای منطقه از جمله هند با سر کنسول این کشور دیدار کرد.

- استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با سرکنسول هند بیان کرد: توسعه مبادلات اقتصادی ایران و هند فرصت مناسبی برای برون رفت از مشکلات منطقه ای استاندار سیستان و بلوچستان به منظور توسعه ارتباطات فرهنگی و اقتصادی سیستان و بلوچستان با کشورهای منطقه از جمله هند با سر کنسول این کشور دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سید دانیال محبی در دیدار با سرکنسول هند در زاهدان گفت: در شرایط کنونی توسعه مبادلات اقتصادی دو جانبه بین کشورها فرصت مناسبی برای برون رفت از مشکلات منطقه ای است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت ها به عنوان فرصت بهره گرفت، تاکید کرد: تلاش ها برای استفاده منطقی، برنامه ریزی شده و موثر از قابلیت ها و ظرفیت ها و توانمندی ها باید افزایش یابد .

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح های مهم و اقتصادی کلان در این استان نظیر راه آهن، گاز و انرژی های نو گفت: با اتمام این طرح ها در آینده نزدیک کشورهای منطقه می توانند از مزایای آنها بهره مند شوند .

محبی بر توسعه گردشگری و مبادلات فنی و مهندسی میان سیستان و بلوچستان و هندوستان تاکید کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مبادلات اقتصادی ایران و هند فرصت مناسبی برای برون رفت از مشکلات منطقه ای

توسعه مبادلات اقتصادی ایران و هند فرصت مناسبی برای برون رفت از مشکلات منطقه ای